Το 2015 αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στην παιδαγωγική ψυχολογία.
Το 2017 ξεκίνησε να φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Artiterapie teorie, metodi e tecniche”, “θεραπείες μέσω των τεχνών”, στο κρατικό πανεπιστήμιο της Ρώμης “ Univeristà di Roma tre”.
Το 2019 έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο έπειτα από την εκπόνηση πτυχιακής εργασίας με θέμα “Χοροθεραπεία ενηλίκων και Μουσικονικητική αγωγή παιδιών προσχολικής ηλικίας”.
Με το μεταπτυχιακό αυτό συνδύασε τις θεωρητικές γνώσεις πάνω στην ψυχολογία, με τις πρακτικές γνώσεις του κλασικού και σύγχονου χορού που ασχολείται εδώ και μια εικοσαετία. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στη Ρώμη, παράλληλα με τις σπουδές της συμμετείχε σε σεμινάρια Χοροθεραπείας και Μουσικοκινητικής Αγωγής.
Το ακαδημαϊκό έτος 2018- 2019 παρακολούθησε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Χοροθεραπεία, θεωρία και πράξη” που οργανώθηκε από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2019 εργάζεται στη σχολή χορού Χορεύειν , διδάσκει μουσικoκινητική αγωγή σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και Χοροθεραπεία/κινητική έκφραση σε ομάδες ενηλίκων ενώ παράλληλα οργανώνει πρωτότυπα σεμινάρια Χοροθεραπείας και κινητικής έκφρασης.